Teste & Standarde

Standarde

Parapetele metalic elastic cu cabluri de tip ”SAFENCE” are o proprietate unica: cablurile prind mașina și nu îi permit acesteia să ricoșeze în partea de carosabil. Acest lucru produce decelerarea treptată până la oprirea autovehiculului care rămâne prins in cablurile ”SAFENCE”. În toate cazurile de coliziune categoria de siguranța este A.

Toate testele de siguranța, pentru acest tip de parapeți metalici elastici, au fost efectuate cu respectarea deplina a cerințelor de siguranța descrise in CEN 1317 cât și respectând toate normativele europene în vigoare. În acest fel s-au demonstrat nivelele de securitate și sau determinat lățimile de lucru . Riscul de rănire în cazul unei coliziuni cu parapetele metalic elastic este redus la minim (clasa riscului de accidentare). Prin montarea parapeților metalici elastici și în Australia, Noua Zeelanda și America am armonizat implementarea acestora cu legislațiile aferente țărilor non EU.

 

Working width classifications Impact severity levels Containment levels and impact tests

NCHRP 350

 

Pentru SUA produsele noastre respecta in totalitate Programul Național de Cooperare si Dezvoltare a Drumurilor(NCHRP), un program dezvoltat de Consiliul Transport și Cercetare a Consiliului National de Cercetare, al Statele Unite ale Americii. Raportul 350 este intitulat "Procedurile recomandate pentru evaluarea performanțelor de siguranță a caracteristicilor pentru drumuri". Standardul descrie modul de efectuare a testelor de impact cât și rezultatele lățimilor de lucru aferente acestora.

Teste

Testele efectuate în conformitate cu standardele de mai sus (EN 1317 si NHCRP 350) sunt realizate la diverse institute de testare aprobate, cum ar fi VTI (Institutul de Cercetare Transport, Linköping, Suedia), MIRA sau TRL în Anglia, Bast sau TÜV din Germania, ETH în Elveția sau TNO în Olanda. Parapetele metalic elastic cu cabluri de tip ”SAFENCE” sunt disponibile în diferite modele, în funcție de cerințele clientului în ceea ce privește standardele de testare, nivelele de securitate a traficului, lățimi de lucru și clasa de risc a participantului la trafic. Produsele ”Safence” au fost testate atât pentru EN 1317 și NHCRP 350.

SS-EN

SS - Standard Suedez

EN Standarde Europene

 

Autoritațile de Hotarâre asupra Standarde au denumit acestă familie de standarde pentru parapeți metalici 1317:

- 1317-1 cu terminologia și cerințele pentru metodele de încercare.

- 1317-2 Testele de coliziune  / metode, cerințele de performanța și clasificare de parapeți.

-1317-3  pentru atenuator accident.

- 1317-4 finaluri și tranziție.

- 1317-5 Trateaza în principiu, cerințele pentru produs și producatorul pentru a obține marcajul de parapete CE. 

În Suedia exista unele standarde na?ionale, în plus fața de Comunitatea Europeana. În Europa, CEN, care dezvolta standarde pentru cerințele funcționale pentru parapeți metalici.

 

CEN este compus din aproape toate țările europene, chiar și cei care nu sunt membre ale UE.

 

Nivel de securitate

 

Capacitatea de rezistenta la impact a parapetului metalic este împărțită în patru clase de marimi diferite:

Capacitate unghi mic T1 - T3
Capacitate Normala N1 - N2
Capacitate ridicat
a H1 - H3 ß "SAFENCE"
Capacitate foarte mare H4a - H4b, L4A - L4b

În Suedia, parapeți pentru poduri sunt de o capacitate din clasa H2. Ele sunt testate pentru a opri un autobuz 13000 kg la 70 km / h într-un unghi de impact de 20 de grade


Lățimea de lucru
 

Lățimea de lucru normalizata(W) este distanța dintre fața parapetului dinspre trafic înainte de soc si poziția laterala maxima a oricareia dintre partile parapetului.


Lăț
imile de lucru sunt împărțite în clase diferite, W1 chiar W8, cu valori cuprinse între 0.6 - 3.5 m.

 

W1max 0,6m
W2max 0,8m
W3max 1,0m
W4max 1,3m
W5max 1,7m
W6max 2,1m

W7max 2,5m
W8max 3,5m
work with


     Nivelul de severitate la impact

 

Nivelul de severitate la impact atât pentru șofer cât și pentru pasagerii care au fost implicați într-un accident, este împărțit pe clase:

- Clasa A este clasa care expune ocupanții pentru un minim de stres. ASI max 1.0
- Clasa B expune pasagerii la mai mult efort decât clasa anterioară. ASI max1.4 Clasa C este categoria de cel mai mare risc de rănire în timpul impactului. ASI max1.9

- ASI (Severitatea accelerării) este o măsura adimensionala calculata pe baza accelerației vehiculului de testare în trei direcții.

Aceste clase se aplică tuturor tipurilor de parapeți, dacă este lisa metalica, parapeți cu cabluri, parapeți din beton.

Vă rugăm să urmăriți secvențele video pentru o serie de teste de impact realizate de către noi, mai jos:

 

 Median & side barriers EN 1317-N2

4RI-96 - TB11 4RI-96 - TB11 4RI-96 - TB32 4RI-96 - TB32 3RI-96 - TB32

Median & side barriers EN 1317-H1

4RI-96 - TB42 4RI-96 - TB42 4RI-96 - TB42

Median & side barriers EN 1317-H2

4RI-08 - TB11 4RI-08 - TB51

Slope barriers EN 1317-N2S

4RU-Slope-02 - TB32 4RU-Slope-02 - TB11 4RU-Slope-02 - TB11-5°

NCHRP 350 TL3

56781 TL3 3-10

NCHRP 350 TL4

T10-030 fence front cut 171110 Holmes TL4 4-11 3RC-06 - 4-12 Holmes TL4 4-12

NCHRP 350 Terminal

TL3 Terminal 3-30 TL3 Terminal 3-34 TL3 Terminal 3-35 TL3 Terminal 3-39

NCHRP 350 4:1 slopes

Nebraska TRP-03-246-10

Hit fence

Hit fence

Home Standarde si teste

Live support

DISPONIBILI LUNI - VINERI, 9 AM - 5 PM CET